30/12/08

L'homenatge de la Núria Sagués

.
Tot va començar un dia que vaig rebre un correu del famós blocaire “VP” on em convidava a participar en l’homenatge de Joan Brossa.
He de confessar que coneixia poc l’obra de Brossa i primer vaig haver de fer recerca.

Immediatament em va agradar la idea i em vaig posar a fer proves de cartells que els vaig anar enviant per si en volien triar algun.

L’endemà em va fer gràcia veure’ls penjats a l’ABLOCCEDARI que aleshores tot just era un petit projecte.

Al cap de pocs dies, em vaig esglaiar perquè diversos genis feien les seves aportacions i em vaig empetitir com una formigueta amb un gra de blat a la boca però, ja ho havia fet!

He anat veient com el bloc ha anat creixent i entre totes les obres hi ha també el meu gra de blat.

Aquí us he penjat un dels cartells que vaig fer per l’homenatge i aquesta poesia que m’agrada molt.

La poesia és un joc on,
sota una realitat aparent,
n'hi apareix una altra d’insospitada
Joan Brossa


. . . . . . .


nota dels ed.: de fet la primera col·laboració que va arribar a l'abloccedari va ser aquesta il·lustració teva, Núria, que volem que estigui també en el teu homenatge i que t'agraïm especialment!

. . . . . . .

Núria Sagués, A peu coix.
Gràcies, Núria