30/12/08

L'homenatge de Trina Milan

A Brossa


En els deu anys de la seva mort, un poema de Joan Salvat Papasseit, del que treu el seu nom aquest humil blog.....

Platxèria

Dolça amigueta, juguem a fet,
o a corretgeta, o a bell indret.
Dolça amigueta, no tinguis por:
ni he d'allunyar-me ni en cap racó
fer-te malícies, o bé el distret
si acàs et cremes o ets a l'indret
on he amagada la teva flor:
si tu ets manyaga jo seré bo.
Dolça amigueta tornem al joc,
la teva escala farà de toc.
Si tu m'atrapes no et besaré,
si jo t'atrapo perdonaré
que no m'estimis. Ja em somriuràs.
Si et cau la trena jo et faré el llaç.


Joan Salvat-Papasseit, Poesies completes.


Llibre: Teatre Complet. Poesia Escènica de Joan Brossa edició de Xavier Fàbregues
Pel·lícula: No compteu amb els dits de Pere Portabella i Joan Brossa
Música: Homenatge a Joan Brossa



Trina Milan, Platxèria
Gràcies, Trina