1/1/09

L'homenatge d'Anna Llisterri

.

Fe de rates
On posa: fe de rutes
Ha de posar: fe de rites.
(Joan Brossa)

I això és tot el que puc dir sobre Joan Brossa i els temes d'aquest bloc, i encara perquè m'ho va explicar en Joan de la Base de badades quan em va convidar a participar en la iniciativa de què em vull fer ressò en aquest apunt. (Vaig declinar la invitació perquè, com finalment ha passat, em temia que no tindria temps de preparar res amb cara i ulls.)

Bé, resulta que avui fa deu anys de la mort del poeta Joan Brossa, i a un grup de blocaires se'ls va acudir posar-se d'acord per publicar apunts sobre ell aquest mateix dia. Una idea per col·laborar i divertir-se plegats a la bloc/gosfera, seguint l'esperit del Projecte Polaco d'aquesta primavera. La idea inicial em sembla que era omplir entre tots l'abecedari, però s'hi ha apuntat tanta gent que al final en podran fer set o vuit... Podeu trobar tota la informació, la llista de participants i també diverses col·laboracions que han anat rebent els organitzadors al bloc del projecte (també hi podeu anar fent clic a la imatge): tindreu lectura per a una bona estona. Jo només puc afegir una cosa: felicitats a l'Abloccedari i a totes les lletres!


Anna Llisterri, Per a lectura i decoració
Moltes gràcies, Anna!