30/12/08

L'homenatge de Daniel Arbonés

.

Homenatge a Joan Brossa

He fet aquest collage. inspirat en Brossa... Sense cap pretensió de res...
Amb tota la humilitat possible...
Que em perdonin els poetes... Que em perdoni en Brossa...

M'afegeixo a l'homenatge que avui, desè aniversari de la mort d'en Joan Brossa, poeta, poeta escènic, teatre, mag, la comunitat de blocs fa...
Mireu el web: http://joanbrossa.blogspot.com/

El collage que he fet?
Doncs, elements que m'han inspirat Brossa... un dau... al set,... un barret de copa, màgia, element que utilitzava en les seves obres, he vist fotos d’ell amb un barret de copa..., una carta, màgia..., una A, la seva A, A d'Admiració..., i un moderníssim codi QR que ja de per si és un enigma... us toca a vosaltres descobrir què amaga...

Tot plegat un humil homenatge gràfic. Durant aquests minuts en el que m'he documentat, he fet el collage, he pensat en Brossa, del que sempre busco vídeos d'actuacions de màgia i que mai trobo..., doncs durant aquests minuts, que sumat a tots els minuts de tots els altres blocs, d’alguna manera, en Brossa hi és... deu ser això, d'alguna manera, la eternitat...

Fins demà...


Daniel Arbonés, Diari d'un Mag
Gràcies, Daniel

1 comentari:

David Gálvez Casellas ha dit...

Que no et disculpi ningú, perquè és collonut!