30/12/08

L'homenatge de Sergi M. Rovira

homenAtge A joAn brossA

Als que tingueu tortícoli: em sap greu fer-vos inclinar el cap. Als de vista cansada, una abraçada!

Des de la invitació que vaig rebre per part de l'incombustible Víctor Pàmies que no he fet altra cosa que posar-me un prisma als ulls per veure les coses a través d'una nova òptica -bé, només de tant en tant, no fos cas que m'estampés... És per això que a mitjans de novembre, quan estava de viatge a Mèxic, vaig estar una setmana sencera caminant per sota d'aquestes as majúscules (un plural acabat en "-as" en català?).
En el llarg trajecte que hi havia entre l'habitació de l'hotel i els restaurants diversos passava per aquests passadissos oberts amb l'estómac buit o ple, en funció de si anava o tornava.


Suposo que no em negareu l'originalitat d'aquesta edificació, si més no, des d'una òptica artística.
Un dijous d'aquest desembre anàrem a dinar -quina dèria amb el menjar- amb en Jordi, el meu soci. Ho fem cada dijous des de l'any 1994, òndia! Catorze anys ja? Vam anar a una zona comercial que hi ha a tocar de Granollers i ensopegàrem amb un vehicle que em va semblar força Brossià.

El cas és que s'ha creat un blog, que tinc enllaçat fa dies a la barra lateral. Volia recomanar-vos a tots que hi doneu un tomb, ja que hi trobareu homenatges a Brossa per part d'artistes diversos d'arreu, la major part és de poesia visual, que és la que més m'ha captivat de Joan Brossa.
Molt interessant, de debò.

Sergi M. Rovira, Personal i Tansferible
Gràcies, Sergi

4 comentaris:

Els del PiT ha dit...

Ha estat un plaer.

Els del PiT ha dit...

Víctor: Moltes gràcies per haver convidat el nano a participar d'aquest gran homenatge i gràcies per allò que tu ja saps, hi hi hi...

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Allò que està a les nostres mans ho podeu donar per fet instantàniament, com el Cola-cao. :-)

Els del PiT ha dit...

El teu amic fidel
:-)